PDA

View Full Version : Vernieuwde planet site

granny
16-07-2008, 08:05 PM
Hoi allemaal , (nou ja tis wel rustig hier steeds :) )
Sinds de vernieuwing van de site loop ik tegen wat dingen aan en ik vroeg me af of ik iets fout doe .

Het wachtwoord steeds opnieuw intypen , ondanks 'remember me' aanvinken, is er een maar daar hebben meer mensen last van begrijp ik uit het engelstalige deel.
Ik krijg geen "advanced search" als ik naar de lessen en resources ga. Als ik Nederland kies gebeurt er verder ook niks dus moet ik steeds US of United Kingdom kiezen. Is verder geen ramp maar de site is vrij traag dus die omweg vind ik lastig. Doe ik iets fout of hebben jullie dat allemaal ?

Wat wel gaaf is ,is het feit dat je de 'flips' nu van tevoren al kunt bekijken [clap]

groetjes Kitty aka granny

frauke
29-08-2008, 04:17 PM
Ik herken jouw problemen. Ik log standaard in op /uk om de advance search te kunnen gebruiken. Ik heb daar een vraag over geplaatst en als antwoord gekregen dat wij (Ned) eigenlijk met te weinig zijn voor die functie, maar dat men eraan werkt. Ik ondervind ook dat het zoeken op trefwoorden vaak niet oplevert wat ik wil, en als je op flipcharts per land zoekt is de oogst erg mager, terwijl ik weet dat er veel meer zijn (heb tenslotte zelf genoeg geplaatst). We zullen geduldig moeten zijn. Verder ben ik zeer te spreken over de site, vooral het grote forum.

granny
29-08-2008, 09:45 PM
Blij te weten dat ik niet de enige ben :). Ben het met je eens dat dit een fantastisch forum is.
Ik heb het bord pas sinds eind april (met aanvankelijk wat mankementen) en heb dankzij de flips op o.a het Nederlandse deel en de uitleg die jullie geven de boel al vrij snel redelijk in de vingers gekregen. Ben inmiddels al een echte activaholic geworden.
In het landendeel kom je idd niet zoveel tegen. Op digibordopschool.nl kom je wel steeds de vertaalde flips van hier tegen haha.
Zelf ben ik nog niet zeker genoeg van mijn probeersels om ze hier te plaatsen maar dat gaat zeker komen.

mirjamvanroosmalen
18-11-2008, 10:40 AM
Helaas zijn er in Nederland te weinig mensen die willen delen en dat zie je hier op deze planet terug. Ik gebruikte zelf veel Engelstalige flp's. Ik sta helaas niet meer iedere dag voor de groep en merk daardoor dat mijn aanvulling minder wordt. Moet het echt weer oppakken, want ik ben het met jullie eens dat het een goede plek is met ontzettend veel leuk materiaal en ideeen.