View Full Version : Flipcharts
trevjans
21-11-2007, 07:48 PM
Plaats hier je zelf gemaakte flipcharts [clap]
Wissel je flipcharts uit met andere collega leerkrachten . . .
Wanneer iedereen dit doet komt het de ontwikkeling van elkaar zeker ten goede . . Samen iets opzetten werkt beter dan alleen modderen ;)
Zelf even wat lopen rommelen met object acties en containers . .
Vorm Herkenning >> Container
Vorm Herkenning >> Container (tekst)
Objecten Tonen >> Object actie
trevjans
21-11-2007, 11:39 PM
Een klein voorbeeld van tekst deconstrueren . .
Ik zal binnenkort hier een korte handleiding achterlaten
ivaneldik
26-11-2007, 01:05 PM
Hé woh [clap] wat een leuke toepassingen. Ik heb geprobeerd om te achterhalen hoe je dit hebt gemaakt, maar ik heb geen idee. Kan je aangeven wat je moet doen? Dit opent de deuren naar veel mogelijkheden.
:) Hallo Trevjans.
Waarom stuur je je flipcharts niet gelijk naar www.digibordopschool.nl (http://www.digibordopschool.nl) Hier worden allerlei flipcharts verzameld, waar iedereen dan van kan genieten. Ook worden er gelijk allerlei links gemaakt naar kennisnet en dergelijke, zodat de lessen snel opgehaald kunnen worden. Ik zelf doe het ook zo. Succes er verder mee.
plgm
trevjans
04-12-2007, 11:20 PM
ik zal korte beschrijvingen posten van de flipcharts...
wel na 5 december, nu nog wat sint stress ;-)
ldhond
16-01-2008, 08:43 AM
Hallo,
Leuk je drie flipcharts met vormen en de giraffe.
Heb jij ook een korte handleiding hoe je die container e.d. gebruikt. Is nieuw voor mij.
gr Lau
trevjans
16-01-2008, 08:52 PM
hi,
handleidingen volgen . . .
hoop deze eind volgende week klaar te hebben . .
annekevanhouten
24-02-2008, 11:30 AM
Beste Trevor,
ik probeer ook zoiets te maken, maar ook ik kom er niet achter hoe het werkt. Kun je helpen?
Anneke
reinders
25-02-2008, 11:26 AM
Om erachter te komen hoe 't een en ander werkt ga je naar de ontwerpmodus en zoek je bij de eigenschappen van de verschillende objecten. Bij het onderdeel 'acties' zijn een hoop van de geheimen te herleiden.
Succes ermee!
Jasper
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.