View Full Version : Versie 3 Beschikbaar
trevjans
09-11-2007, 10:24 AM
Kijk op www.Activboard.nl (http://www.Activboard.nl) voor wat extra informatie of ga direct naar de link welke ook op de nederlandse site vermeld staat.
Of download hier (http://www.Prometheanworld.com/uk/server/show/nav.2807) de software.
Een tip van Activboard.nl ! ????
De Nederlandse bronnen zijn tevens binnen afzienbare tijd beschikbaar. Wij raden u aan om alleen het programma te downloaden. Het pad naar de bestaande bronnen kunt u instellen in ACTIVprimary of ACTIVstudio.
De download vanaf de Engelse site is gratis voor geregistreerde ACTIV-gebruikers. U heeft het serienummer van ACTIV-primary of ACTIVstudio nodig om de download te starten.
Met vriendelijke groet
Trevor
Waarom alleen het programma downloaden?
Welke van de 10 bestanden bedoel je dan?
Wat als je alles installeert?
plgm
patricia1979
13-12-2007, 09:40 PM
Volgens mij gaat het dan niet helemaal goed met de mappenstructuur.
Als het goed is staat maandag versie 3 op ons netwerk. Even een back up maken van alle collections, dan komt het vast allemaal goed.
Wat vinden jullie allemaal van versie 3?
trevjans
13-12-2007, 09:49 PM
ik ben er blij mee . .
in Activprimary heerlijk handig de lijntools, welke al wel in Activstudio zaten maar nu dus ook hier . . na wat oefeningen met het bewegingswiel ben ik helemaal over . . . super !
en tja de bibliotheek met flash en andere extra's maakt het wel af . .
patricia1979
13-12-2007, 09:57 PM
ik vraag me af of ik dat bewegingswiel wel ga gebruiken, maar de tijd zal het leren.....
trevjans
13-12-2007, 10:22 PM
het vergt idd wel wat oefening, maar snel wisselen tussen pen en selectiegereedschap is wel handig hoor ;-)
maar komt zeker wel, even instellingen zoals bereik en gevoeligheid uit proberen en je zal het zien
ajwigger
21-12-2007, 07:22 PM
ik ben er blij mee . .
in Activprimary heerlijk handig de lijntools, welke al wel in Activstudio zaten maar nu dus ook hier . . na wat oefeningen met het bewegingswiel ben ik helemaal over . . . super !
en tja de bibliotheek met flash en andere extra's maakt het wel af . .
Hallo Trevor,
Hoe werkt dat wiel en hoe kreeg jij die informatie?
Ik zit er thuis mee te werken maar kom niet verder.
Werkt het soms alleen maar op het bord?
Ik werk thuis namelijk met een tablet.
Bertus.
trevjans
21-12-2007, 11:55 PM
Hallo Trevor,
Hoe werkt dat wiel en hoe kreeg jij die informatie?
Ik zit er thuis mee te werken maar kom niet verder.
Werkt het soms alleen maar op het bord?
Ik werk thuis namelijk met een tablet.
Bertus.
hi..
de info ? ach ik geef nu al een zeer geruime tijd Activboard trainingen, dus zo kom je er van zelf he :-) mijn ervaring is 'gewoon doen' er kan immers niet veel fout gaan...
er zijn acties die het niet doen op je systeem thuis (zonder brod dus), het wiel is er een, maar ook een optie als tekstherkenning werkt niet... dus echt achter het bord uitproberen
ajwigger
22-12-2007, 08:48 PM
Dank je voor je reactie.
Ik weet nu wat ik moet doen
bertus
patricia1979
04-01-2008, 10:02 AM
IN V3 kun je uitlijnen, staat bij de acties. Hoe doe je dat? Ik krijg het niet voor elkaar!!! nou ja, de actie kan ik wel koppelen, maar er gebeurt verder niks.
Groetjes,
Patricia
trevjans
04-01-2008, 02:41 PM
In Activstudio 3 kan je inderdaad perfect objecten uitlijnen . .
plaats 2 objecten uit de vormen bibliotheek (bijvoorbeeld een rechthoek en een circel)
selecteer beide vormen
rechtermuis knopje op de pen
kies de optie bewerken
kies de optie uitlijnen en maak een keuzeSucces ! !
patricia1979
04-01-2008, 04:19 PM
ja, dat had ik al geprobeerd (in studio weliswaar) maar hoe zit het met de actie uitlijnen? ik zie geen verschil tussen wel uitlijnen of niet uitlijnen.
trevjans
05-01-2008, 12:51 AM
zie bijgevoegde flipchart, met vormen zonder uitlijning, met uitlijning links of gecentreerd . . .
volgens de eerder beschreven stappen
ivaneldik
14-01-2008, 02:05 PM
Hoi,
Jullie hebben het allemaal over versie 3, maar ik kan geen Nederlandse versie 3 vinden. Werken jullie allemaal met de Engelse versie? Geeft dit dan geen problemen met de Nederlandse versie 2?
trevjans
15-01-2008, 12:44 AM
ja echt de NL van versie 3...
wie is jullie leverancier als ik vragen mag ?/
ivaneldik
18-01-2008, 09:35 AM
Ik begin het te snappen. Je moet de engelse versie downloaden en vervolgens via instellingen de taal wijzigen naar Nederlands. Klopt dit?
Onze leverancier is Scool in Eindhoven. Voor Zuid-Limburg de enige optie uit de buurt.
trevjans
18-01-2008, 05:32 PM
klopt taal is aan te passen . . . zorg dat je de serial bij de hand heb om te downloaden, tijdens install vraagt systeem de taal op te geven
Kale_Meester
26-11-2008, 10:19 PM
Even een gerelateerde vraag. Ik werk sinds kort op mijn stageadres met een Activ board. Om te ontwerpen wil ik graag de software ook thuis installeren, dan kan ik mijn tijd veel beter indelen. Ik weet dat Smartsoftware wel wordt aangeboden voor download maar kan de activ software niet vinden. Is dit niet beschikbaar? Dat zou ik wel een ernstig gemiste kans vinden van Promethean...
Ik hoop dat iemand me kan wijzen waar het te vinden is, anders zal ik de smart software op het board moeten gaan gebruiken en die vind ik toch stukken minder intuitief.
Dank en groet..
mirjamvanroosmalen
11-12-2008, 09:06 AM
Je kan op school het pakket vragen aan de ict'ers. Je bent namelijk vrij om dit pakket thuis te installeren, zodat je de lessen voor kan bereiden.
Succes ermee.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.