PDA

View Full Version : Cursor verbergen tijdens schrijven

akleinrensink
12-01-2010, 02:15 PM
Is het in Activ Inspire mogelijk de cursor (pennetje) tijdens het schrijven te verbergen?
Het is vrij vervelend dat dit pennetje met het schrijven meedanst. Bovendien blijft deze dan op het laatste punt staan.

NLsupport
12-01-2010, 04:15 PM
Dit is helaas (nog) niet mogelijk in Inspire, maar is een verzoek van vele klanten dat hoog op de lijst staat.
Ik zal deze aanvraag hier ook nog eens bij vermelden, aangezien een verzoek tot verbetering een prioriteit krijgt aan de hand van het aantal verzoeken van klanten dat hierover binnen komt.
De cursor kan wel verborgen worden tijdens het afspelen van video's maar nog niet bij het schrijven, wordt aan gewerkt! :)

Gr,

Wendy

pvzundert
12-04-2010, 11:35 AM
Ik vind het pennetje tijdens het schrijven in ActivInspire uitermate irritant en zou graag willen vragen, dit op een hoge plaats in prioriteitlijst voor aanpassingen in ActivInspire te zetten.

Hartelijk dank Peter van Zundert
Stichting De Waarden Zevenbergen

NLsupport
13-04-2010, 12:33 PM
Goed nieuws!!

Het veranderen van de pen-punt is een van de veranderingen die in Inspire versie 1.4 geimplementeerd gaat worden!

De verwachting is dat Inspire 1.4 rond einde April beschikbaar is voor download vanaf de Planet website, meer nieuws daarover zodra het bekend is.

Iedereen bedankt voor het helpen van het verhogen van de proriteit :)

Staalfamily
15-04-2010, 04:05 PM
[clap]
Geweldig nieuws!!! Ook ik hoop al tijden dat deze verandering geïmplementeerd gaat worden. Voor linkshandige schrijvers is deze pen nog eens extra vervelend...

Ronald Staal

Staalfamily
03-05-2010, 09:23 PM
:( Jammer...! De pen kan niet worden aangepast in versie 1.4!!!

De aanpassing aan de pen gaat over de mogelijkheid nu speciale annotaties te maken, zoals rechte lijnen, die dan met de gum kunnen worden verwijderd als echte annotaties, en niet, zoals de lijnen bij de vormen, als object worden herkend.

Hoe lang gaan we moeten wachten op versie 1.5?
Ze me dat er ook een versie 1.4.1 komt?! :D

Ronald

NLsupport
04-05-2010, 11:43 AM
:( Het schijnt dat er bij de release notes inderdaad wat verwarring ontstaan is en dat deze wijziging er helaas nog niet inzit.
De volgende versie van Inspire wordt 2.0 maar op dit moment nog geen enkele indicatie wanneer deze zal uitkomen.
Ik denk dat hier wel minimaal een aantal maanden overheen zal gaan, gezien het feit dat 1.4 pas sinds vrijdag beschikbaar is.
In ieder geval oprechte excuses voor de miscommunicatie, ik zal in ieder geval zorgen dat de prioriteit nogmaals met 2 verhoogd wordt. !

stationleek
28-05-2010, 05:04 PM
Wat jammer nou dat dit niet is doorgevoerd!!!

Goed nieuws!!

Het veranderen van de pen-punt is een van de veranderingen die in Inspire versie 1.4 geimplementeerd gaat worden!

De verwachting is dat Inspire 1.4 rond einde April beschikbaar is voor download vanaf de Planet website, meer nieuws daarover zodra het bekend is.

Iedereen bedankt voor het helpen van het verhogen van de proriteit :)

NLsupport
01-06-2010, 12:10 PM
Ik zal voor iedere melding die doorkomt weer een escalatie doorgeven, dus hopenlijk is de urgentie bij de volgende release hoog genoeg om het te implementeren. :)

Gr,

jvnborgh
25-09-2010, 10:35 PM
Hallo,

Ik heb het bord één dag gebruikt en vond dit inderdaad ook storend, bovendien stond het pennetje bij mij ook een beetje naast de werkelijke schrijfplaats; dat heeft mssn te maken met kalibreren.

NLsupport
27-09-2010, 10:22 AM
Het verschil zou inderdaad miniem moeten zijn, vandaar dat ook bij het kalibreren precies in het midden van de vier punten geklikt moet worden :)

Zodra informatie over de nieuwe release bekend is, zal ik deze hier posten.

petervermeij@picto.nl
18-11-2010, 01:28 PM
Hallo allemaal,

We zitten inmiddels in versie 1.4.23923 en nog steeds kan de pen niet uit beeld.
Het lijkt er op dat de Nederlandse markt nog niet groot genoeg is, om zo'n veel gevraagd probleem op te lossen.

Jammer!:(

Peter

NLsupport
18-11-2010, 02:43 PM
Hallo Peter,

Versie 1.5 wordt momenteel getest dus binnenkort meer nieuws hierover, maar het is inderdaad zo dat deze update daar helaas niet bij zit :( Er wordt natuurlijk zoveel mogelijk gekozen voor ontwikkelingen en oplossingen die een zo groot mogelijk publiek bereiken, maar hopenlijk is het iets dat uiteindelijk wel opgelost wordt.

:)

Gr,

rob412
31-01-2011, 08:36 PM
Ik zal voor iedere melding die doorkomt weer een escalatie doorgeven, dus hopenlijk is de urgentie bij de volgende release hoog genoeg om het te implementeren. :)

Gr,

:(Ok, dat was uw antwoord op 1 juni 2010.
We zijn nu alweer een half jaar verder.
Hoe krijg ik die pen veranderd in een puntje?
:confused:

NLsupport
03-02-2011, 03:47 PM
Hallo Rob,

Het totale aantal officeel geregistreerde verzoeken hiervoor is op dit moment 34 wereldwijd, hetgeen helaas niet voldoende was in de release van deze maand meegenomen te kunnen worden
Zonder het belang van dit verzoek in twijfel te trekken, schijnen er op dit moment helaas niet voldoende mensen deze wens te delen waardoor de voorrang dus aan andere dingen is gegaan, zoals de implementatie van de geodriehoek etc. :(

Met vriendelijke groet,

kosterr
06-11-2011, 01:22 PM
In versie 1.6 kan je dit nu eindelijk uitzetten!
Kies Bestand - instellingen - gereedschap (helemaal naar beneden scrollen) en nu heb je de mogelijkheid de pen cursor uit te zetten.