View Full Version : Problemen met afbeeldingen en USB dongel
n.woppenkamp
08-01-2010, 01:26 PM
Hallo,
ik heb twee vragen. Wij missen op school de formats bij het maken van een vraag. Ik weet dat ze bestaan aangezien ik ze thuis wel op mijn pc heb staan.
Verder hebben wij de active-expression kastjes aangeschaft. Hierbij zit een soort USB dongel, waarop je de kastjes kunt aanmelden voor gebruik. Het lukt mij echter niet om de active-vote kastjes hier ook op aan te melden.
Kan iemand op één van deze vragen antwoord geven?
Groeten
Niels
NLsupport
08-01-2010, 01:40 PM
Hoi Niels,
Kun je iets specifieker zijn mbt tot de "formats" van de vragen die je mist?
Gebruiken jullie Inspire?
Wat gaat er precies mist?
Ik neem aan dat je met de USB dongel het ActivHub bedoelt dat via USB ingestoken wordt?
Als je deze hebt ingestoken, zie je dan het ActivManager Icoon rechtsonder in het beeldscherm?
Het is van belang dat de Activ software pas na het insteken van de Hub gestart wordt om er zeker van te zijn dat alles opgepikt wordt.
ik sluit een document bij dat de stappen beschrijft om de stemmings apparaten te registreren, hopenlijk heb je hier iets aan.
Gr,
Wendy
n.woppenkamp
08-01-2010, 02:44 PM
Bedankt!
Met de formats bedoel ik het volgende. Als je aangeeft dat je een vraag wilt maken, kun je eerst kiezen voor het soort vraag. Vervolgens kun je een achtergrond (of format) kiezen voor jouw vraag. bij mij thuis krijg ik hiervoor diverse mogelijkheden en op school dus helemaal niets.
Verder klopt het dat dit de usb hub is. Als ik hier kastjes op aanmeld dan moet ik ook een password invoeren net als bij de expression kastjes. Hierop reageren de kastjes niet, maar ik ga het nog eens proberen met je tips. Bedankt
Niels
NLsupport
08-01-2010, 03:49 PM
Als ik bij mij in Inspire een vraag invoeg krijg ik de volgende 2 schermen, maar ik heb default in principe maar 1 formaat?
Ik begrijp dat je op de PC thuis meerdere formaten ter beschikking hebt?
Zou het kunnen dat deze voorheen een keer aangemaakt zijn ?
Standaard schijnt de software in principe maar 1 formaat te hebben.
Laat maar weten als het niet lukt met de registratie, dan kijken we wat er aan de hand kan zijn.
Gr,
Wendy
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.