PDA

View Full Version : ActivStudio Flipchart viewer

comlog
23-10-2009, 09:39 AM
Ik heb de nieuwe versie van ActiveStudio Flipchart viewer op de server staan en wil middels een script dit laten installeren op de werkstations. Wat ik uit de /? optie haal is dat ik de setup met /L .... /S /v/qn moeten gebruiken, alleen de /L met een language ID is mij een raadsel, omdat ik nergens op deze website het Language ID voor nederlands kan vinden. Standaard in Windows is dat 1043, maar dat lijkt niet te werken omdat de setup dan niet start.

Ik hoop dat iemand hier een toelichting voor kan geven of het ID weet. Bij voorbaat dank.

ilonka
26-10-2009, 05:07 PM
Ik zou in ieder geval testen met de personal edition van ActivInspire. Deze is gratis te downloaden op http://www.prometheanplanet.com/server.php?show=nav.17860
(En nieuwer)

NLsupport
27-10-2009, 12:19 PM
Gezien het feit dat zowel ActiveStudio en Active Primary in de nabij toekomst volledig uit-gefaseerd worden, zou ik zeker adviseren om, als het enigszins mogelijk is, naar ActiveInSpire te up-graden.
De nieuwe ActiveInspire software combineert Primary en Studio en maakt het gebruik van een Flipchart viewer overbodig, gezien het feit dat de Personal Edition gratis beschikbaar is voor iedereen via de link die reeds door Ilonka gepost werd :)

- Wendy van Diesen

comlog
27-10-2009, 12:32 PM
Hartelijk dank voor de reactie, alleen wordt niet op alle computers de volledige software gebruikt en was de vraag van onze klant om de viewers te installeren. Uit uw verhaal begrijp ik dat de viewers uitgefaseerd worden, maar om onze klant tot dienst te zijn wilden wij in ieder geval de viewer eerst in het Nederlands uitrollen, dus wij hopen dat de vraag alsnog beantwoord kan worden.

Wij zullen in ieder geval doorgeven dat zij in de nabije toekomst gebruik kunnen gaan maken van de nieuwe software.

ilonka
27-10-2009, 12:38 PM
Je zou dat nu ook kunnen doen, de ActivInspire Personal Edition vervangt de Studio viewer en is ook in het Nederlands te installeren. Je kan er dus ook oudere versies flipcharts mee bekijken en je hebt zelfs meer functionaliteit.

NLsupport
27-10-2009, 02:04 PM
De volledige software is niet vereist om de Inspire Personal versie te gebruiken, zoals gezegd, de Personal Edition van ActiveInspire kan gratis vanaf de website gedownload worden en heeft meer functionaliteit dan de verouderde viewer.

De parameters die U boven aangeeft maken geen onderdeel uit van de originele installatie file die door ons gepubliceerd is, dus waarschijnlijk zijn deze in de MSI file op uw server aangepast, waardoor de taal optie geactiveerd wordt.
De flipchart viewer is nooit in andere talen dan Engels beschikbaar geweest en voor zover wij weten en er is ook geen NL taal code beschikbaar.

- Wendy